Pro firemní klientelu nabízí hotel Adam komfortní ubytování v centru Trutnova za speciální ceny. Navíc mohou partneři hotelu získat další benefity.
* Aktuální speciální ceny ubytování a služeb pro firemní klienty jsou dostupné přes email. Neváhejte a kontaktujte nás!
** Brzký příjezd a pozdní odjezd jsou možné na požádání na základě aktuální obsazenosti hotelu.
Hledáte vhodné místo pro pořádání menších konferencí, seminářů, školení, firemních večírků, teambuildingů či dalších akcí? Vyberte si z nabídky konferenčních prostor v Hotelu Adam přímo v centru Trutnova.
Naše salónky s možností uspořádání akce na míru jsou vhodné pro menší školení, firemní snídaně či malé rodinné oslavy s kapacitou až 12 osob. V případě zájmu Vám rádi zajistíme potřebné vybavení a coffee break. Samozřejmostí je internetové Wi-Fi připojení a parkování pro Vaše hosty přímo před hotelem.
Restaurace je vhodná pro uspořádání větších školení, seminářů či firemních akcí s možností variabilního uspořádání. Rádi zajistíme promítací projektor a plátno i další vybavení dle přání klienta. Místnost je vhodná pro 25-30 osob v závislosti na uspořádání místnosti.
Cena pronájmu salónku či restaurace závisí na vzájemné dohodě a množství objednaných služeb. Ceny vždy sjednáváme k oboustranné spokojenosti.
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese recepce@hotel-adam.cz nebo nám jednoduše zavolejte na +420 499 811 955 a my Vám rádi připravíme nabídku na míru přesně dle Vašich požadavků.